Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Moroo ! =)

2 posters

Siirry alas

Moroo ! =) Empty Moroo ! =)

Viesti  Bould Pe Maalis 04, 2011 4:19 pm

Olen -A- Boulder ja ajattelin pyrkiä FAW:iin rosen ja rautavuoren pyynnöstä ja koska tuntuvat olevan asiallista sakkia =) 21 vuotias isäntä täältä keskip.maalta, 4 v pelaillu kait kohta!?! Olen Lojaali klaania kohtaan , jollei minua sit eroteta niin en vaihda yhtäkkiä. Joskus jos minua ei näy pelailemassa , niin ehdottomasti muijan vika Very Happy olen sen verran tossun alla välillä ettei passaa rueta härnäämään häntä liikaa, kun tuo ei pahemmi pelaamisesta tykkää Razz

Ent. klaanit ja tunnukset

Everlast89
RankkiKoira
RED WOLF-FIGHTER
FBP-Able
SomeCrazyGuy
MAUNO-MA on UNO
grenad3

muutama muukin tais olla mutten enää muista. näillä eväillä! - Joni

Bould
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Moroo ! =) Empty No nii

Viesti  FAW-Rautavuori Pe Maalis 04, 2011 5:13 pm

Liikaa virheitä testissä. Tässä kaverissa varmasti on ainesta kunhan ei luovuta, ja yrittää rohkeasti uudelleen testiin. Tein virheitä jotka hän hyvin korjasi omaksi edukseen. HYVÄ! Olen muuten tyytyväinen, mutta hän ei joko keskittynyt, tai ei hallinnut biljardin maalausta jota itse käytän testauksessa. Hieman oli 'kiire', vaikka on testissä. Tällä kertaa tulee minulta EI ääni.

FAW-Rautavuori

Viestien lukumäärä : 9
Join date : 23.02.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Moroo ! =) Empty Vs: Moroo ! =)

Viesti  _Gohan-_ Pe Maalis 04, 2011 5:37 pm

Ihan jees pelaaja osaa pelata,mutta selittelee liikaa ja muutenkin annan nyt - äänen !

_Gohan-_

Viestien lukumäärä : 3
Join date : 17.01.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Moroo ! =) Empty Vs: Moroo ! =)

Viesti  Vieraili Su Maalis 06, 2011 10:14 am

Moi olen pelaillut hänen kans jonkun verran tosi kiva kaveri ja osaa pelata joten GL hakemukseen Wink

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Moroo ! =) Empty Vs: Moroo ! =)

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa