Moroo ! =)
2 posters
Sivu 1 / 1
Moroo ! =)
Olen -A- Boulder ja ajattelin pyrkiä FAW:iin rosen ja rautavuoren pyynnöstä ja koska tuntuvat olevan asiallista sakkia =) 21 vuotias isäntä täältä keskip.maalta, 4 v pelaillu kait kohta!?! Olen Lojaali klaania kohtaan , jollei minua sit eroteta niin en vaihda yhtäkkiä. Joskus jos minua ei näy pelailemassa , niin ehdottomasti muijan vika olen sen verran tossun alla välillä ettei passaa rueta härnäämään häntä liikaa, kun tuo ei pahemmi pelaamisesta tykkää
Ent. klaanit ja tunnukset
Everlast89
RankkiKoira
RED WOLF-FIGHTER
FBP-Able
SomeCrazyGuy
MAUNO-MA on UNO
grenad3
muutama muukin tais olla mutten enää muista. näillä eväillä! - Joni
Ent. klaanit ja tunnukset
Everlast89
RankkiKoira
RED WOLF-FIGHTER
FBP-Able
SomeCrazyGuy
MAUNO-MA on UNO
grenad3
muutama muukin tais olla mutten enää muista. näillä eväillä! - Joni
Bould- Vierailija
No nii
Liikaa virheitä testissä. Tässä kaverissa varmasti on ainesta kunhan ei luovuta, ja yrittää rohkeasti uudelleen testiin. Tein virheitä jotka hän hyvin korjasi omaksi edukseen. HYVÄ! Olen muuten tyytyväinen, mutta hän ei joko keskittynyt, tai ei hallinnut biljardin maalausta jota itse käytän testauksessa. Hieman oli 'kiire', vaikka on testissä. Tällä kertaa tulee minulta EI ääni.
FAW-Rautavuori- Viestien lukumäärä : 9
Vs: Moroo ! =)
Ihan jees pelaaja osaa pelata,mutta selittelee liikaa ja muutenkin annan nyt - äänen !
_Gohan-_- Viestien lukumäärä : 3
Vs: Moroo ! =)
Moi olen pelaillut hänen kans jonkun verran tosi kiva kaveri ja osaa pelata joten GL hakemukseen
Vieraili- Vierailija
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa