Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

mm-kaljakeisari hakee mun pyynnöstä

4 posters

Siirry alas

mm-kaljakeisari hakee mun pyynnöstä Empty mm-kaljakeisari hakee mun pyynnöstä

Viesti  Vieraili To Maalis 03, 2011 9:26 pm

Amiigos haenpa tähä klaanii nyt.. ollu taukoo reilu 3kk mut kyl tää täst oha noit jotai ex klaanej

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

mm-kaljakeisari hakee mun pyynnöstä Empty Vs: mm-kaljakeisari hakee mun pyynnöstä

Viesti  Vieraili To Maalis 03, 2011 9:27 pm

katier37 kirjoitti:Amiigos haenpa tähä klaanii nyt.. ollu taukoo reilu 3kk mut kyl tää täst oha noit jotai ex klaanej



Multa ääni hänelle tuntenut kauan ja osaa pelata bounce

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

mm-kaljakeisari hakee mun pyynnöstä Empty Vs: mm-kaljakeisari hakee mun pyynnöstä

Viesti  black Pe Maalis 04, 2011 11:09 am

pelasin eilen kaverin kaa ja pakko antaa ei ääni mut muut testakkoo kans geek
black
black
Admin

Viestien lukumäärä : 56
Join date : 17.01.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

mm-kaljakeisari hakee mun pyynnöstä Empty No niin

Viesti  FAW-Rautavuori Pe Maalis 04, 2011 2:42 pm

Testasin MM-Kaljakeisaria, mutta nyt kulki hänellä epävireisesti. Kyllä se vielä siitä alkaa kulkemaa. Kaverilla ollut taukoa, ja tiedän että osaa pelata. Tällä kertaa ei tule ääntä minulta. Toivon, että MM-Kaljakeisari tulee rohkeasti vielä uudestaan testeihin. Usein miten se sinnikkyys palkitaan, ja lopussa kiitos seisoo kuten sanotaan.


Viimeinen muokkaaja, FAW-Rautavuori pvm Su Maalis 06, 2011 6:13 pm, muokattu 1 kertaa

FAW-Rautavuori

Viestien lukumäärä : 9
Join date : 23.02.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

mm-kaljakeisari hakee mun pyynnöstä Empty Apply!

Viesti  kaljakeisari Pe Maalis 04, 2011 9:18 pm

Hola! Juu elikkä oon tämmönen 24v kaveri tota peli taustaa löytyy muutaman vuoden ja nyt kyl valitettavasti joutunu pitää taukoo..
ex klaanit: FPC-Jekkupatteri, EPT-Gugu, -X-Tenzion, 7up en muista mikä se nimi oli,GBF-Someone siin ne tais olla..
Juu tähä klaaniin haluaisin ku toi rose eka pyys sit kysyin et kuka pelaa ni alko tulla heti todella mukavii nimii esii..

Testii mielelläni ottasin heti ku vaa jengille sopii..

kaljakeisari

Viestien lukumäärä : 11
Join date : 03.03.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

mm-kaljakeisari hakee mun pyynnöstä Empty jes

Viesti  FAW-Rautavuori Pe Maalis 04, 2011 9:41 pm

Mä haluan, että Kaljakeisarilla pelit alkaa kulkemaan. 10-pistettä siitä, että uskaltaa hakea innokkaasti uudestaan, vaikka juuri pelattiin, ja jälleen pelit ei kulje. Kaveri osaa. Tunnen hänet vuosien takaa. Silloin ku kulkee, niin sitte ok. Edelleen tulee minulta -Ääni. Sä pääset varmasti tähän klaaniin, kun vain uskot itseesi. En mäkään päässyt helpolla. Sinnikkyys palkitaan usko itseesi ja lujasti! Älä mulle suutu, vaan näytä taitosi kiitos. Sä osaat pelata ku vaa keskityt, ja annat palaa. Näytä taitosi mulle kuten ennen vanhaa.


Viimeinen muokkaaja, FAW-Rautavuori pvm Su Maalis 06, 2011 6:15 pm, muokattu 1 kertaa

FAW-Rautavuori

Viestien lukumäärä : 9
Join date : 23.02.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

mm-kaljakeisari hakee mun pyynnöstä Empty Vs: mm-kaljakeisari hakee mun pyynnöstä

Viesti  _Gohan-_ Pe Maalis 04, 2011 10:11 pm

Juu,pakko antaa + ääni kyl tää on kova pelaaja,varsinkin sitten ku saa taidot takas viel,kalja on oikea henkilö FAW =)

_Gohan-_

Viestien lukumäärä : 3
Join date : 17.01.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

mm-kaljakeisari hakee mun pyynnöstä Empty Vs: mm-kaljakeisari hakee mun pyynnöstä

Viesti  black La Maalis 05, 2011 7:38 pm

2+ 2- rose kai päättää tän rose vois vähä enemmän ottaa näihin kantaa ja tehä vähä nopeempia päätöksiä .
black
black
Admin

Viestien lukumäärä : 56
Join date : 17.01.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

mm-kaljakeisari hakee mun pyynnöstä Empty Vs: mm-kaljakeisari hakee mun pyynnöstä

Viesti  black Su Maalis 06, 2011 11:07 am

tervetuloa faw klaaniin hakemus lukkoo geek
black
black
Admin

Viestien lukumäärä : 56
Join date : 17.01.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

mm-kaljakeisari hakee mun pyynnöstä Empty Vs: mm-kaljakeisari hakee mun pyynnöstä

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa